Integraal kindcentrum

IKC De Meerpaal biedt kinderen van 0 t/m 13 jaar een totaalpakket op het gebied van onderwijs, opvang, ontwikkeling en vrije tijd. Binnen ons nieuw integraal kindcentrum (IKC) wordt intensief samengewerkt tussen onderwijs en opvang. We creëren als één team een uitdagende en doorlopende ontwikkelingslijn voor onze kinderen.

Uw kind kan voor schooltijd terecht vanaf 7.15 uur en na schooltijd tot 18.30 uur. De kinderopvang is bij ons in het gebouw gevestigd. IKC De Meerpaal biedt Speeltaalhuis en buitenschoolse opvang aan, verzorgd door Gro-up .

Gro-up

De kleurrijke en gezellige locaties van Gro-up liggen verspreid in de verschillende wijken van Zoetermeer, Boskoop en Alphen aan de Rijn.

Kern Kinderopvang biedt een plek waar kinderen zich met plezier kunnen ontwikkelen.

Met onze kinderdagverblijven, peuteropvang en buitenschoolse opvang bieden we voor alle kinderen van 0 tot 13 jaar een uitdagende omgeving.
Met activiteiten afgestemd op de leeftijd en interesses van uw kind. Zo beleeft uw kind een fijne dag.

Onze visie op kinderen

Wij luisteren naar kinderen. Wat hebben zij nodig? En helpen hen zo te ontwikkelen en te functioneren in de wereld van de toekomst. Wij laten kinderen zelf ontdekken wat hun kracht is en hoe zij groot willen worden.
Behalve dat kinderen spelen leuk vinden, leren zij door te spelen. Waardoor zij ervaringen opdoen en vaardigheden ontwikkelen. Bij Kern Kinderopvang ligt de nadruk op het opdoen van ervaringen, niet op het presteren.
Omdat kinderen situaties op verschillende wijze beleven, is het eindresultaat voor ieder kind anders. Zo kleurt een kind op zijn eigen manier de wereld.

Meer informatie over Gro-up vindt u op de website Kinderdagverblijf IKC De Meerpaal - KDV in Zoetermeer (gro-up.nl)