Buitenschoolse opvang

"Mam, ik heb vandaag gewonnen met tennis! En morgen gaan we een speurtocht doen." Het kan zomaar gebeuren dat uw kind nogal enthousiast is als u hem of haar ophaalt na een middag bij BSO De Meerpaal. We organiseren namelijk zoveel leuke dingen. De middagen zijn eigenlijk te kort.

Sporten en spelen bij

De sporthal van het Castellum, het Richard Kraijeckveld en natuurspeeltuin Tipi-tuin worden vertrouwde plekken voor uw kind. Want we gaan er regelmatig naartoe. Maar ook het basketbalveld, de speeltuin en grasvelden in de buurt staan op ons programma. Buiten spelen en sporten vinden we belangrijk. Of de zon schijnt of als het regent: we hebben altijd wel een plek waar uw kind zich kan uitleven. En we zorgen voor een wisselend programma.

Veel aandacht voor het talent van ieder kind

We zijn natuurlijk ook graag op onze eigen locatie. Dan hebben we het druk met toneel, zang, dans, koken, knutselen, spelletjes, lezen of bouwen. Onze pedagogisch medewerkers kijken heel goed waar ieder kind behoefte aan heeft. Niks moet, veel kan. Maar we stimuleren uw kind ook om iets nieuws te proberen. Het is geweldig om te zien als een kind eigen talent ontdekt. Een verlegen kind dat enthousiast met een groep meedoet. Een kind dat ineens wel paprika lust op een zelfgemaakte pizza. Kleine overwinningen. Daar zijn we trots op.

Bij BSO De Meerpaal werken we graag samen met experts

Voor sportieve activiteiten doen we een beroep de sportcoach van Palenstein. Voor het ontwikkelen van talenten werken we nauw samen met Stichting Piëzo. En zelf hebben we deskundige pedagogisch medewerkers in dienst. We werken graag samen om alle kinderen van de omringende scholen: De Meerpaal, De Jacobsvlinder en De Achtsprong