Samenwerkingspartners

IKC De Meerpaal werkt intensief samen met diverse partners.

Inzet Piëzo

Maatschappelijke organisatie Inzet Piëzo stelt mensen in de gelegenheid talenten en vaardigheden te ontdekken en te ontwikkelen. Zij organiseren trainingen en activiteiten met als doel begeleiding naar werk. Inzet Piëzo is samen met De Meerpaal en andere organisaties in hetzelfde pand gevestigd en werken veel samen.

Zie voor meer informatie: www.stichtingpiezo.nl

JGZ

Opgroeien van baby naar tiener, daar komt heel wat bij kijken. JGZ geeft advies over de verzorging, gezondheid en opvoeding van kinderen en jongeren. Ze geven op de juiste momenten vaccinaties die beschermen tegen ziekten. U kunt altijd met uw kind bij hen terecht, of het nu om alledaagse vragen gaat of om grote zorgen. De diensten van JGZ zijn gratis, met uitzondering van sommige cursussen en themabijeenkomsten.
CKC
De leerlingen bezoeken regelmatig voorstellingen in het CKC en krijgen les in dans, drama en zang door vakdocenten

Bibliotheek Op School (BOS)

Op school bevindt zich echte bibliotheek die onderdeel uitmaakt van de Bibliotheek Zoetermeer. De collectie is actueel en gevarieerd, en afgestemd op de leesinteresses van de kinderen en de leesbehoeften van de groepen. Alle leerlingen kunnen boeken lenen uit de collectie van de schoolbibliotheek, die ze zowel op school als thuis kunnen lezen/gebruiken.