Samen spelen, samen leren, samen groeien

Bij IKC De Kasteeltuyn is samenwerking de sleutel tot goed en betrokken onderwijs.

Een goede start voor een kansrijke toekomst

Als professioneel en lerend team van IKC De Kasteeltuyn voelen we ons samen verantwoordelijk voor de persoonlijke, brede ontwikkeling van de kinderen. Met een stevige basis in taal, lezen en rekenen geven we ze een goede start voor een kansrijke toekomst.

YHS_0078

Integraal kindcentrum

IKC De Kasteeltuyn biedt kinderen van 0 tot en met 13 jaar een totaalpakket op het gebied van onderwijs, opvang, ontwikkeling en vrije tijd.

Er wordt veel aandacht besteed aan de taal, aan rekenen en aan de fijne motoriek. Er is zelfs een logopediste op school. Ik ben heel blij en tevreden.

Ouder

Ik breng mijn kind graag naar deze school, want daar heeft zij enorm veel lol.

Ouder

De leerlingen zijn uniek en zichzelf.

Leerling groep 8

Wij wisselen leren af met leer-spelletjes.

Leerling groep 6

Leerlingen worden betrokken bij de school. We hebben een actieve leerlingenraad.

Leerlingenraad
Bekijk alle ervaringen